Mercedes-Benz’den yeni satış yöntemi
Mercedes-Benz, Türkiye’de 15 Mayıs’ta devreye alacağı müşteri odaklı yeni satış modelini duyurdu.
Otomobil ve hafif ticari araçlara yönelik yeni satış modeli hakkında bilgi veren Mercedes-Benz Otomotiv Yürütme Kurulu ve Otomobil Küme Lideri Şükrü Bekdikhan, “Mercedes-Benz bayileri, her aşamada satın alma ihtiyaç analizi ve takviyelerle acenteye dönüştü. sürecin hem online hem de online müşteri deneyiminin iyileştirileceğini, fiziksel alanların geliştirilmesinde kilit rol oynayacağını belirtti.
Bekdikhan’ın verdiği bilgiye göre, ülke genelinde araç modelleri için geçerli tek fiyat uygulanacak ve farklı lokasyonlardan fiyat karşılaştırma işlemi ortadan kalkacak.
Araç satış sözleşmeleri ve faturalama doğrudan Mercedes-Benz Otomotiv üzerinden yapılacak.
Müşteriler, 15 Mayıs’tan itibaren devreye girecek olan Online Mağaza veya acenteler aracılığıyla araç stoklarını gerçek zamanlı ve şeffaf bir şekilde takip edebilecek ve istedikleri araç modeline 2019 yılında tek fiyatla ulaşabilecekler. ülke genelinde geçerlidir. Mercedes-Benz Finansal Hizmetler’in sunduğu kredi seçenekleri ile müşteriler, uygun gördükleri finansmanı ve Mercedes-Benz Kasko teklifini seçebilecekler.
Bekdikhan: Yeni model müşteri ile bağımızı daha da güçlendirecek
Mercedes-Benz Otomotiv İcra Kurulu Başkanı ve Otomobil Küme Lideri Şükrü Bekdikhan, yeni satış modeliyle inovasyon, şeffaflık ve çok daha hızlı bağlantı imkanı sayesinde müşterilerle bağın güçleneceğine inandığını belirtti. Benz acenteleri artık stok tutmak zorunda kalmadıkları için finansal ve piyasa dalgalanmalarına ilişkin riskleri azalacak ve ülke genelinde tek fiyat politikası ile müşteri talep ve ihtiyaçlarına daha fazla odaklanma imkanına sahip olacaklar” dedi.
Yeni satış modelinin tanıtıldığı toplantıda, Türkiye’nin hafif ticari araç satışında yeni satış modelini geçen ilk ülke olduğu da belirtildi.